BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

PENJENAMAAN SEMULA

Sejak diawal penubuhan Kelab Keusahawanan UDM, motto Keusahawanan Kerjaya Pilihan merupakan motto yang digunapakai bagi meningkatkan semangat serta daya juang para ahli dan exco dalam usaha untuk memartabatkan Kelab Keusahawanan UDM yang baru setahun jagung penubuhannya.

Saudara Raja Suffian merupakan presiden pertama Kelab Keusahawanan UDM dan diikuti oleh saudara Ahmad Adib merupakan barisan hadapan yang banyak berjasa dalam memartabatkan Kelab Keusahawanan, banyak perit dan kepayahan dalam memartabatkan Kelab Keusahawanan UDM berjaya mereka atasi.

Kini usaha dan pengorbanan mereka mula membuahkan hasil..anak didik mereka mula mengorak langkah untuk mencipta kejayaan, sesekali tidak mungkin akan toleh kebelakang. Berkat doa mereka dan barisan kepimpinan terdahulu bagaikan mula dimakbulkan oleh Allah. Alhamdulillah dibarisan baru...

Integriti Usahawan Bermaruah, Inspirasi Insan Terbilang mula diperkenalkan sebagi motto terbaru Kelab Keusahawanan sesuai dengan perkembangan dan kemajuannya. Seterusnya mula dipakai dalam surat-surat rasmi dan sebagainya.

Barisan kepimpinan sediada mengharapkan sokongan dan doa daripada anda semua agar keringat yang kami curahkan mendapat izin dan berkat daripada Allah SWT..InsyaAllah.

0 comments: